Stránka 1 z 1
DT
Napsal: 24.02.2020 11:52
od Dan77
Zdravím , mám takový dotaz chtěli bychom si pořídit kompresor na plnění tlakových lahví k DT , chtěl bych vědět zda když bychom si je chtěli plnit sami, je třeba mít nějáké povolení? Rádi bychom více odborné přípravy s DT ale pokaždém použití to musíme vozit k HZS a čekáme třeba týden než jsou naplněné, a to se pak stává že nám chybí do výjezdu. Nemá někdo nějákou zkušenost? Díky
Re: DT
Napsal: 24.02.2020 11:54
od MSA
Pokud jde o novejsi DT je nutna i hlava na kontrolu masek a to neni uplne levna zalezitost.
Re: DT
Napsal: 24.02.2020 12:11
od Dan77
No mě se jedná pouze o plnění lahví na kontroly a revevize atd. by se jezdilo k HZS. Jinak je to Dräger
Re: DT
Napsal: 24.02.2020 13:36
od Pavel R.
Zkušenost nemám, ale revize, kontroly, čistota vzduchu výměna filtrů, úprava místnosti pro plnění. Kontrola DT a masky po každém použití. Myslím, že levněji Vám vyjde si koupit zásobu náhradních tlakových lahví.
Re: DT
Napsal: 24.02.2020 15:26
od jakubk
Pavel R. píše: ↑24.02.2020 13:36
Zkušenost nemám, ale revize, kontroly, čistota vzduchu výměna filtrů, úprava místnosti pro plnění. Kontrola DT a masky po každém použití. Myslím, že levněji Vám vyjde si koupit zásobu náhradních tlakových lahví.
Taky myslím, že levnější a jednodušší varianta je nákup náhradních TL. Ono provozovat plnírnu není žádná sranda. Každoroční revize, kontroly, případné úpravy místnosti dle výrobce kompresoru. Musíš mít zaškolené lidi s osvědčím ohledně odborné způsobilosti pro plnění a manipulaci s TL a tlakovým zařízením. Všechny náležitosti o fungování plnírny se dají najít na internetu.
Re: DT
Napsal: 24.02.2020 16:44
od Adam Per
Ahoj, docela Váš problém chápu. Já bych se toho zase tolik nebál. Platilo, že TL do objemu 10 l se mohly plnit v místnosti kde je kompresor takže bys kompresorovnu nepotřeboval. Jestli je to pořád stejné nevím to si musíte důkladně zjistit. Pak samozřejmě osvědčení pro plniče. Dále se musí vést deník plnění TL, dodržovat kontroly a revize kompresoru atd. Na půlroční kontroly by jste to stejně museli vozit na HZS. Po výcviku a zásahu by to tedy také mělo projít kontrolou ale po výcviku to řešíme jen uživatelskou kontrolou právě z toho důvodu abychom měli připravené IDP ihned na výměnu po zásazích.