Stránka 1 z 1
Veliká prosba
Napsal: 09.08.2008 11:00
od Návštěvník
Prosím o schéma zapojení vozidlové radiostanice Maxon PM160, do naší cisterny Š706 CAS25 RTHP. Někdo tvrdí, že musí být zapojená přes usměrńovač proudu, nebo přes měnič napětí 24/12V, atd. Jestli máte někdo ve vozidle tuto radiostanici, byl bych rád, kdyby jste mě Vaše zapojení popsali a ozvali se. Díky Petr
Napsal: 12.09.2008 17:11
od Libor Smid
Zdravím
schéma nemám ale ze zkušenosti vim ze dost kmitá napětí v tom o vozidle což dělá neplechu.My máme v 706 GM360 a musím říci ,že pokud nema baterka více jak 11V nevysílá ,tak že stačí zapnout majáky a nedomluvíš se. Chce to menič z 24/ 13,8V a pošlape to jinak se vrátit k dobré staré VR21 ta jela i na výpary snad.
Napsal: 12.09.2008 18:48
od Martin Petržela
Už se to tu jednou řešilo. Zkus dát do vyhledávače v diskusi PM 160.
Napsal: 12.09.2008 18:56
od Martin Petržela
Napsal: 12.09.2008 19:02
od Martin Petržela
[Libor Smid - 12.09.2008 17:11] Já myslím, že pokud baterka nemá víc jak 12 V, tak na autě nemá co dělat !
Napsal: 13.09.2008 06:38
od Libor Smid
[Martin Petržela - 12.09.2008 19:02]
Sice s tebou souhlasím ,ale když vemes jez jedeš nějakých 300m od hasičárny,tak se ti moc nedobije baterka a bohužel taky ne všechny odbce maji na to aby kupovaly co 2-5 let nové baterky (u nás je životnost baterek podle typu aut od 5-10let).Sice se riká baterka uhasičů ,když vydrží 2 roky je co říci ....zatím musím řici diky kondičkám se to u nás prodloužila životnost...
Napsal: 13.09.2008 08:34
od Martin Petržela
[Libor Smid - 13.09.2008 06:38] Proto existují konzervační (případně i jiné)nabíječky a je dobré alespoň jednou za měsíc baterku změřit, ev.dolít a dobít. Jde i o to, že když je baterka hluboce vybitá, začne brzy vařit-plynovat a může i explodovat. Hlavně teď v létě díky vysokým vnějším teplotám.
Napsal: 12.11.2008 20:59
od Honza k.
dej si tam menič nebo ti to shoří a bude po srande