Stránka 1 z 1

Problem se sánim u cas-32 t-148

Napsal: 31.05.2007 21:01
od Návštěvník

Napsal: 12.05.2008 15:22
od Petr Kopolovič
Problem se sánim u cas-32 t-148
Kolegové potřeboval bych poradit ohledně saní na t-148!Zničeho nic přestala sát a na budiku na podtlak se rafička ani nehne vývěva šlape a falešný vzduch to nikde nesaje tak už fakt nevím co stím!

Napsal: 12.05.2008 15:22
od Jakub Kozák
RE: Petr
No... Podle toho co píšeš jsou to AktaX :-) Buď vývěva nešlape, nebo to saje falešný vzduch :-) Taky to může být velkou dírou ve výfuku, teoreticky.

Napsal: 12.05.2008 15:22
od ZATES
sání?
pokud se nehne ručička na "vakuometru" ,ani na jednom, tak buď nejde vývěva nebo někde přisává vzduch.Jiné vysvětlení není!!! Zkontrolujte veškeré trubičky,ventilky,kuláky,ucpávku apod.,a to i pohledem pod autem a v autě. Doufám že strojník ví kde všude sou. Zdar hledání závady.

Napsal: 12.05.2008 15:22
od ZATES
sání?
pokud se nehne ručička na "vakuometru" ,ani na jednom, tak buď nejde vývěva nebo někde přisává vzduch.Jiné vysvětlení není!!! Zkontrolujte veškeré trubičky,ventilky,kuláky,ucpávku apod.,a to i pohledem pod autem a v autě. Doufám že strojník ví kde všude sou. Zdar hledání závady.

Napsal: 12.05.2008 15:22
od ZATES
sory
dvakrát sem to nechtěl.Na děravej vejfuk sem zapoměl.

Napsal: 12.05.2008 15:22
od Neznámý Vojín
Nic na tom není
Udělej normální tlakovou zkoušku: Otevři klapku z nádrže a vyžeń to na 8 Atm.,Jestli je někde něco špatně, nebo něco shnilo poteče tam voda.Když ne, máte problém s výfukem.Taky se podívej jestli nenechal někdo pootevřený venitl na některém děle,to se stává když si s tím, někdo hraje ale to by ti ukázala tlaková zkouška.Jedno nebo druhý.

Napsal: 12.05.2008 15:22
od Neznámý Vojín
Ještě něco
Mohl by být dost kvalitně zasviněnej difusor ve vývěvě, to taky tyhle potvory dělají.

Napsal: 12.05.2008 15:22
od ZATES
ještě
jednu zajímavost má CAS 32- T 148.Je to chlazení převodovky.Z výtlaku do chladícího šneku a do sacího potrubí čerpadla.Stalo se že šnek urezatěl a muselo se to zaslepit.Tam by moh bejt zakopanej pes.

Napsal: 12.05.2008 15:22
od Tomáš Kokos
sání
Zdravím.My sme na to používaly trik,že sme nechaly v nádrži trochu vody a s ní se potom u zdroje zavodnily savice a šlo to hned.měly sme se sáním taky problémy.

Napsal: 12.05.2008 15:22
od Jakub Kozák
RE: Tomas
No, to ale problem neresi, ze jo...

Napsal: 12.05.2008 15:22
od Petr Kopolovič
Podekovaní všem za radu
Chlapi díky za radu!Hned zítra na to vlítnu na to sání u t-148!Dám vědět jak to dopadlo!

Napsal: 12.05.2008 15:22
od Jaroslav Tesař
RE: ZATES
Zdravím měli jsme problém ze sáním a to takoví že nám nedržel podtlak. To jsem s části opravil takovým způsobem, že nasajeme. I přesto nám neustále někde přisává vzduch. Brouka do hlavy mě nasadilo to chlazení převodovky. Lehl sem pod auto a nemohl sem to najít. Nešlo by to podrobněji popsat. Předem děkuji.

Napsal: 12.05.2008 15:22
od Neznámý Vojín
sání T 148
Z levé strany po směru jízdy vedou z boku do převodovky 2 trubky asi průměr 12 mm, v převodovce je pak zastrčený váleček kterým protíká voda a chladí olejovou náplň.Kyž je ale tohle poškozený tak z 99% procent teče voda do převodovky a vyteče olej odfukem pod auto, takže tahle závada se z drtivé většiny ukáže sama.Pokud vám saje a nedrží podtlak, tak to někdy dělá vydřený kuželový ventil nad vývěvou, který otevírá průchod podtlaku.Ale jak píšu-tohle všechno by měla odhalit tlaková zkouška.Nehledejte zbytečně, pokud nenatlakujete čerpadlo a armatury.


Napsal: 12.05.2008 15:22
od Jaroslav Tesař
RE:Neznámý Vojín
Kuželový ventil vývěvy sem zalapoval a těsní až moc (často zalehne) ale to vyřeším. Problém je vtom že právě když máme vše zavřené a uděláme podtlak tak hned vyskočí na maximum a po vypnutí vývěvy by měl držet ale nám klesne. Únik tlaku není tak razantní takže je jenom někde nějaká maličkost, kterou jsme neobjevili i při tlakové zkoušce. To jsme tlačily vod z jiného auta pod pořádným tlakem. Ale jak popisujete v předchozím příspěvku, tak takové příznaky nemáme takže tam problém asi nebude. Avšak raději to prověřím. Děkuji za radu.

Napsal: 12.05.2008 15:22
od Martin D
Netěsnost
Nevím jak stará je nádrž na vozidle, ale u starších nádrží je i dosti častá závada netěsnost potrubí v nádrži které vede k lafetám. Časem tam dojde k uvolnění matek a podložek (díky korozi) a to zapříčiní vytržení těsnění uvnitř v nádrži.

Napsal: 12.05.2008 15:23
od Jaroslav Tesař
Sání
Čauwes všechny pokusy opravy sání selhali. Poradíte aspoň někdo nějaký kontakt na firmu, která se zadívá opravami CASek pokud možno blízko Vysočiny.