Stránka 1 z 1

když se nedaří

Napsal: 18.02.2016 13:11
od Karel Nývlt

Napsal: 18.02.2016 13:55
od Michal Hylas
a neuděláš nic...

Re: když se nedaří

Napsal: 18.02.2016 20:28
od Karel Nývlt
tak, nenaděláš s tím nic jen čekáš

https://www.youtube.com/watch?v=7hTUvNpr-O4

Napsal: 19.02.2016 10:35
od Zdenek 675
Je to daň složek IZS že musí dojet na místo .Toto počasí bylo hlášeno dopředu s varováním na ledovku. Když silničáři v této situaci těžko stíhají silnice I.třídy tak nemůže nikdo chtít aby bylo všechno najednou posypáno.
Nejhorší je když normální řidič sotva dojde ke svému autu vůbec mu není divné že to klouže a pak se pustí z kopce dolů na ledovce.Nedovedu si představit že bych se pustil se sypačem z kopce dolů vpředu pluh a sypu si až za sebe.To se dělá obráceně ze spodního místa pozadu ale časově strašně náročné.Když to skončí jenom plechama tak to jde.

Napsal: 19.02.2016 10:39
od Sobiho
No když máš výjezd za těchto podmínek, tak je dobré přes KOPIS zažádat ať to tam pošlou silničáře či údržbu (městskou), podle mne by to měli dělat automaticky.

Napsal: 19.02.2016 10:59
od Zdenek 675
Když jsou všechny sypače na programech není problém přes dispečink přesměrovat řidiče na určité místo které udělá přednostně pro IZS nebo BUS . V Praze se to normálně dělá ale musí někdo požádat řidič ani na příkaz Policie nesmí dělat navíc bez dispečinku. Jde o to že mu potom chybí čas a materiál na ten jeho program.Na všech vozech v Praze je GPS a program že dispečink vidí jestli sype , kolik sype jestli je pluh dole a na jakou stranu. Já jsem jezdil program který měl 44 sypaných Km. Program od začátku na konec 2 hod jeden průjezd a jedna náplň. Potom se jet naložit a začít znovu.

Napsal: 19.02.2016 11:48
od Ex-professo
Opravdu, pokud se stojí na brzdách a kola se netočí, je to neřiditelné, tak se s tím nic nenadělá :-)

Re: když se nedaří

Napsal: 19.07.2016 12:28
od lektor
a jako řidič máš proti sobě i zákon o provozu na PK - §4 Při účasti na provozu na pozemních komunikacích je každý povinen
a) chovat se ohleduplně a ukázněně, aby svým jednáním neohrožoval život, zdraví nebo majetek jiných osob ani svůj vlastní, aby nepoškozoval životní prostředí ani neohrožoval život zvířat, své chování je povinen přizpůsobit zejména stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace,1) povětrnostním podmínkám, situaci v provozu na pozemních komunikacích, svým schopnostem a svému zdravotnímu stavu,
§5 i) zajistit bezpečnost přepravované osoby nebo zvířete8) a bezpečnou přepravu nákladu,
a nikoho nezajímá, že jedeme s hasičským autem zachraňovat